برای اطلاع از تخفیفهای ویژه و عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

۳۸۹۲۹۹۲۹۰۵۱

۸ صبح تا 9 شب

صفحه شرایط و قوانین اعضا

Terms of Services – قاب باز

این برگه در طول زمان بدون اعلام قبلی آپدیت می‌شود و کاربر موظف است همواره این برگه را در قاب باز بررسی و مطالعه نماید.

قاب باز با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های قاب باز قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور و بنا به درخواست مشتریان صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های قاب باز از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، قاب باز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و قاب باز تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین قاب باز با استفاده از سایت با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می‌کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت قاب باز و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع‌آوری می‌شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

  • نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت قاب باز و نتایج انتخاب‌شده، مدت و بازه‌های استفاده شما از قاب باز، برنامه‌های نصب‌شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر.

این اطلاعات تنها توسط قاب باز استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی‌گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع‌آوری نمی‌گردد.

در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وقفه و رفع خطا جمع‌آوری می‌گردد:

  • وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.

قاب باز اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع‌آوری می‌کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.

قاب باز برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه قاب باز را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

رویه‌های بازگردانی کالا در قاب باز:

در صورتی که جنس دریافت‌شده مغایر با سفارش شما باشد:
تا ۲۴ ساعت به واتس اپ یا تلگرام ۰۹۳۵۶۷۶۴۶۰ و یا ایمیل support@qabbaz.ir پیام دهید، مشکل خود را بیان کنید. سپس با شماره‌های پشتیبانی تماس گرفته و روند را پیگیری نمایید، در صورت تایید اولیه به آدرس قاب باز پست کنید.
دقت کنید محصولاتی که پلمپ هستند، نباید پلمپ آنها باز شده باشد. و برای بازگشت کالا حتما به شکل اولیه همراه اشانتیون و جعبه سالم برگشت دهید.
در صورتی که نقصی در ارسال باشد، مرجوعی شما پذیرفته نخواهد شد.

در صورتی که جنس دریافتی ایراد دارد:
در صورت خرابی محصول حداکثر فقط ۲۴ ساعت پس از تحویل حتی در روزهای تعطیل فرصت دارید به دو روش:

  1. تماس با پشتیبانی از طریق شماره تماس‌های ۰۵۱۳۸۹۲۹۹۲۹ – ۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ یا
  2. درخواست خود را همراه با تصویر و فیلم به تلگرام ارسال کنید. ( اگر بعد از دو ساعت پاسخی از تلگرام دریافت نکردید از طریق تماس با شماره‌های ذکر شده مورد ارسالی خود را اعلام کنید)
    تبصره: با توجه به ویژگی ویرایش تلگرام، مواردی که ارسال می‌شوند در صورتی که ویرایش شوند، قابل قبول نمی‌باشد.

اگر محصول پلمپ باشد، به هیچ عنوان نباید پلمپ محصول باز شده باشد، اگر به هر دلیلی پلمپ مخدوش باشد، حتی در صورت بازگشت به قاب باز مرجوعی پذیرفته نخواهد بود.

درخواست مرجوعی خود را به واتس اپ یا تلگرام ۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ ارسال نموده سپس با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا فرآیند بررسی انجام پذیرد، پس از تایید محصول را به قاب باز پست نمایید.

در صورتی که به هر دلیل از خرید خود پشیمان شده اید، نگران نباشید:
تا ۷ روز از لحظه دریافت بسته فرصت دارید.
استفاده از گارانتی ۷ روزه، در صورتی قابل قبول خواهد بود که پلمپ محصول (حتی پلمپ قاب باز) باز نشده باشد.
به تلگرام ۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ پیام دهید.
با شماره ۰۵۱۳۸۹۲۹۹۲۹ تماس بگیرید.
رسید زمان دریافت بسته پستی خود را ارسال کرده، همکاران ما در اسرع وقت پیگیری خواهند کرد.

صرفا تماس برای مشتری حقی بابت مرجوعی ایجاد نخواهد کرد و معیار مبنای سنجش مهلت زمان مرجوعی در تمام موارد بالا، ساعت ارسال پیام به شماره و یا ایمیل همراه عکس و علت مشخص شده در پیام است.
در صورتی که پیام ارسالی فاقد دلیل و عکس واضح از ایراد باشد، زمان پیام معتبر نخواهد بود و مشتری حق بازگردانی را از خود سلب خواهد نمود.

فقط هزینه برگشت به عهده شما خواهد بود، همچنین در صورتی که هزینه ارسال رایگان محاسبه شده باشد، از رقم فاکتور کسر و باقی به حساب شما واریز خواهد شد.

نکته: جهت برگشت مبلغ سفارش، شماره شبا، شماره کارت به نام صاحب سفارش و عکس کارت ملی خود را ارسال فرمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفاً با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس و فکس:
۰۵۱-۳۸۹۲۹۹۲۹ (پاسخگویی شنبه تا پنج‌شنبه ساعت: ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰)
۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ (پاسخگویی شنبه تا جمعه ساعت: ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰)

دفتر مرکزی:
مشهد- شهرک فناوری- ساختمان مرکزی – واحد ۳۰۳

 

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول