Terms of Services
این برگه در طول زمان بدون اعلام قبلی آپدیت میشود و کاربر موظف است همواره این برگه را در قاب باز بررسی و مطالعه نماید.
قاب باز با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای قاب باز قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرایند خرید، فاکتور و بنا به درخواست مشتریان صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی لازم است. یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای قاب باز از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، قاب باز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و قاب باز تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین قاب باز با استفاده از سایت با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت قاب باز و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار میگیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.
– نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جستوجوهای انجام شده در وب سایت قاب باز و نتایج انتخابشده، مدت و بازه های استفاده شما از قاب باز، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارشهای سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر
این اطلاعات تنها توسط قاب باز استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.
در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وققه و رفع خطا جمع آوری می گردد:
– وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بیسیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.
قاب باز اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.
قاب باز برای اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیلها و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه قاب باز را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیلها و پیامها و سلب حق اعتراض میباشد.
توجه داشته باشید که ۹۹۹۹۱۵۲۲۹۶ تنها شماره ای است که قاب باز از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اساماس) ارسال میکند. همچنین این شماره، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه قاب باز را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است قاب باز از طریق شماره ۹۹۹۹۱۵۲۲۹۶ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
شماره ۹۹۹۹۱۵۲۲۹۶ قابلیت دریافت پیامک را ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان قاب باز، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام قاب باز است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را بهInfo@Qabbaz.ir اطلاع دهید.
قاب باز ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، قاب باز میتواند از اطلاعات ثبتشده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت قاب باز، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوقالذکر به قاب باز اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب مینمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوقالذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه قاب باز را از خود سلب میکند. قاب باز هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای قاب باز وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده میشود که قاب باز همانند سایر وبسایتها از جمعآوری IP و کوکیها استفاده میکند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی قاب باز و روشهای مناسب مدیریت دادهها حداکثر تلاش را به عمل میآورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و قاب باز حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ میدارد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیلها و خبرنامههای قاب باز ندارید، میتوانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
قاب باز برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
رویه های بازگردانی کالا در قاب باز:
در صورتی که جنس دریافت شده مغایر با سفارش شما باشد:
تا ۲۴ ساعت به واتس اپ یا تلگرام ۰۹۳۵۶۷۶۴۶۰ و یا ایمیل support@qabbaz.ir پیام دهید، مشکل خود را بیان کنید. سپس با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و روند را پیگیری نمایی، در صورت تایید اولیه به آدرس قاب باز پست کنید.
دقت کنید محصولاتی که پلمپ هستند، نباید پلمپ آنها باز شده باشد.
و برای بازگشت کالا حتما به شکل اولیه همراه اشانتیون و جعبه سالم برگشت دهید.
در صورتی که نقصی در ارسال باشد، مرجوعی شما پذیرفته نخواهد شد.
در صورتی که جنس دریافتی ایراد دارد:
در صورت خرابی محصول حداکثر فقط ۲۴ ساعت پس از تحویل حتی در روزهای تعطیل فرصت دارید به دو روش: 1. تماس با پشتیبانی از طریق شماره تماسهای ۰۵۱۳۸۹۲۹۹۲۹ – ۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ یا
2. درخواست خود را همراه با تصویر به تلگرام ارسال کنید. ( اگر بعد از دو ساعت پاسخی از تلگرام دریافت نکردید از طریق تماس با شماره های ذکر شده مورد ارسالی خود را اعلام کنید)
تبصره: با توجه به ویژگی ویرایش تلگرام، مواردی که ارسال می شوند در صورتی که ویرایش شوند، قابل قبول نمی باشد.
اگر محصول پلمپ باشد، به هیچ عنوان نباید پلمپ محصول باز شده باشد، اگر به هر دلیلی پلمپ مخدوش باشد، حتی در صورت بازگشت به قاب باز مرجوعی پذیرفته نخواهد بود.
درخواست مرجوعی خود را به واتس اپ یا تلگرام ۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ ارسال نموده سپس با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا فرآیند بررسی انجام پذیرد، پس از تایید محصول را به قاب باز پست نمایید.
در صورتی که به هر دلیل از خرید خود پشیمان شده اید، نگران نباشید:
- تا ۷روز از لحظه دریافت بسته فرصت دارید.
- استفاده از گارانتی ۷ روزه، در صورتی قابل قبول خواهد بود که پلمپ محصول (حتی پلمپ قاب باز ) باز نشده باشد.
- به تلگرام ۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ پیام دهید.
- با شماره ۰۵۱۳۸۹۲۹۹۲۹ تماس بگیرید.
- رسید زمان دریافت بسته پستی خود را ارسال کرده، همکاران ما در اسرع وقت پیگیری خواهند کرد.
صرفا تماس برای مشتری حقی بابت مرجوعی ایجاد نخواهد کرد و معیار مبنای سنجش مهلت زمان مرجوعی در تمام موارد بالا، ساعت ارسال پیام به شماره و یا ایمیل همراه عکس و علت مشخص شده در پیام است.
در صورتی که پیام ارسالی فاقد دلیل و عکس واضح از ایراد باشد، زمان پیام معتبر نخواهد بود و مشتری حق بازگردانی را از خود سلب خواهد نمود.
فقط هزینه برگشت به عهده شما خواهد بود، همچنین در صورتی که هزینه ارسال رایگان محاسبه شده باشد، از رقم فاکتور کسر و باقی به حساب شما واریز خواهد شد.
نکته: جهت برگشت مبلغ سفارش، شماره شبا، شماره کارت به نام صاحب سفارش و عکس کارت ملی خود را ارسال فرمایید.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
تلفن تماس و فکس:
۰۵۱–۳۸۹۲۹۹۲۹ (پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه ساعت: ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰)
۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ (پاسخگویی شنبه تا جمعه ساعت: ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰)
دفتر مرکزی:
مشهد– شهرک فناوری– ساختمان مرکزی – واحد ۳۰۳