از اینکه به قاب باز اعتماد کرده اید، سپاسگذاریم.
امیدواریم همواره از خریدی که در قاب باز دارید، نهایت لذت و خدمت را تجربه کنید.
فرآیند ها ارسال در قاب باز را طوری طراحی کرده ایم، تا نیازی به پیگیری سفارش توسط شما نباشد:
بعد از سفارش پیامی مبنی بر ثبت آن دریافت میکنید.
بعد از ارسال سفارش، کد پیگیری آن را دریافت میکنید.
با کلیک روی لینک دریافت شده وضعیت و مکان بسته را مشاهده میکنید.
درصورتی که پیامک کد پیگیری سفارش خود را دریافت کرده اید:
با کلیک روی این لینک میتوانید بررسی کنید بسته شما در چه مرحله ای از ارسال قرار دارد.
با توجه به اختلال سامانه های پیامک اگر پیام ها را دریافت نکرده اید، پوزش میطلبیم.
اگر صورتی که پیامی ارسال دریافت نکرده اید اینجا کلیک کنید.
در این صفحه روی سفارش خود بزنید.
درقسمت بالای صفحه وضعیت سفارش خود را میتوانید ببینید.
کد پیگیری خود را یادداشت کنید.
این کد را در سایت پست وارد کرده و از وضعیت ارسال آگاهی یابید.
در صورتی که کد ارسال ثبت نشده است و ۴۸ ساعت از زمان سفارش گذشته است:
به تلگرام ۰۹۳۵۶۷۸۶۴۶۰ پیام دهید.
با شماره ۰۵۱۳۸۹۲۹۹۲۹ در ساعات اداری تماس بگیرید.